به سامانه رسيدگي به شكايات ادارهکل آموزش فنی و حرفهای استان زنجان خوش آمدید.
شاکی گرامي
با سلام و ادب
سامانه الكترونيكي پاسخگويي به شكايات ادارهکل آموزش فنی و حرفهای استان زنجان كه در اجراي ماده 25 قانون ارتقاي نظام سلامت اداري و مقابله با فساد فعال گرديده، فرآيندي است كه به موجب آن شما ميتوانيد شكايات خود را در آن ثبت نموده و کارشناس ارزیابی عملکرد این ادارهکل مسؤوليت پاسخگويي و رسيدگي به اين شكايات را به عهده دارد. رويه ثبت و پاسخگويي به شكايات در سامانه موصوف به گونهاي است كه شاکی با ورود به سامانه و ثبت شكايت خود کدرهگیری دريافت مينمايد؛ شكايت واصله توسط واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مورد رسيدگي قرار گرفته و براساس زمان بندي تعيين شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام خواهد شد در صورت عدم پاسخگويي در مهلت معين ( یک هفته ) شاكي مي تواند از طريق همين سامانه موضوع را پيگيري نمايد.
چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات در هريك از واحدها، ادارات و يا مراکز آموزشی در زمينههاي نقض قوانين، كوتاهي يا عدم انجام وظيفه، اطاله رسيدگي، عدم پاسخگويي يا ضعف در ارائه خدمات، شكايتي داشته و شخصاً ذينفع آن بوده و از ادارهکل آموزش فنی و حرفهای استان درخواست رسيدگي داشته باشيد، ميتوانيد شكايت خود را با توجه به رعايت نكات زير در سامانه رسيدگي به شكايات ثبت نموده تا وفق مقررات به آن رسيدگي و پاسخ لازم ارائه شود.
پيش از تنظيم و ارسال شكايت خود به نكات زير توجه فرمائيد
* شكايتهايي كه داراي اطلاعات ناقص و يا نادرست بوده و يا مشخصات شاكي ناقص و يا هويت وي احراز نشود، رسيدگي نخواهد شد .
* در صورتيكه جمعي از اشخاص حقيقي يا حقوقي و يا يك شخص حقوقي به ثبت شكايت در سامانه تمايل دارند بايد مشخصات يك فرد حقيقي به نمايندگي از اشخاص يا شركت، در فرم شكايت درج شود، در غيراينصورت به شكايت رسيدگي نميشود.
* مسئوليت قانوني مطالب اظهارشده برعهده شاكي خواهد بود .
* تكميل اطلاعات براي فيلدهاي ستاره دار اجباري است .
* با توجه به محدوديت زماني در نظر گرفته شده براي ايجاد ارتباط با سرور در فضاي اينترنت به هنگام ورود اطلاعات، شايسته است در ابتدا متن شكايت خود را خارج از اين سيستم تايپ نموده و به هنگام تكميل اطلاعات شكايتنامه خود، آنرا در محل متن شكايت كپي نماييد.
روش تنظيم و ارسال شكايت
شكايت بايد متضمن هويت كامل، نشاني، كدملي و كدپستي شاكي و همراه با دلايل باشد. پس از وارد كردن مشخصات و متن شكايت و ديگر اطلاعات مورد نياز در سامانه، توسط سيستم يك شماره پيگيري براي شما صادر ميشود كه به وسيله آن ميتوانيد در همين سامانه پاسخ خود را دريافت نمائيد. در نگهداري و عدم افشاي اين شماره به ديگران دقت نماييد.