Fa     En
پنجشنبه, 16 اردیبهشت,1400
Menu

جزئیات خبر

RSS

جزئیات مطلب

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در مرکز پاسخگویی سامد حضور یافت

پاسخگویی اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان به مردم از طریق سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) با حضور مدیرکل

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان: با هدف پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان، در مرکز پاسخگویی سامد(سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت) حضور یافتند و پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم در حوزه آموزش، مهارت‌آموزی، دوره‌ها، رشته‌ها و حرف آموزشی، اشتغال، صدور گواهی‌نامه‌ها و .....  بودند

محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان اظهار کرد: سامانه سامد بستر ارتباطی بین مردم و دولت است که یکی از ایده‌های بسیار ارزنده در راستای خدمتگذاری به مردم محسوب میشود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان بیان داشت: با توجه به گستردگی طیف مخاطبین آموزشی فنی وحرفه‌ای استان زنجان اعم از مهارت‌آموزان، کار جویان، روستاییان، عشایر، دانشجویان فارغ التحصیل، سربازان، کارکنان بنگاه‌های اقتصادی و ... سامد فرصتی مغتنم در راستای خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

محمدرضا انصاری، خدمت رسانی به مردم و ارائه پاسخ به موقع به درخواست‌های مردمی را از اولویت‌های کاری خود دانست.

ایشان بیان داشت: باعنایت به مسؤولیت اجتماعی و خدمات رسانی، شفاف‌سازی و پاسخگویی به موقع در کمترین زمان به ذینفعان ازاهداف تعالی این سازمان بوده واین امر با هدف افزایش رضایت‌مندی ذینفعان صورت می‌پذیرد.

شایان ذکراست : سامانه پاسخگویی سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور با شماره تلفن 111 می‌باشد که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای کشورعزیزمان میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود از دولت را با آن مطرح کنند.

Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

x
دی ان ان