Fa     En
چهارشنبه, 30 مهر,1399
Menu

اداره امور عمومی

اداره امور عمومی و پشتیبانی

این اداره زیر نظر معاون اداری و پشتیبانی انجام امور پرسنلی شامل استخدام، صدور احکام کارگزینی، ارتقا ،انتصاب نقل و انتقالات  و بازنشستگی، امور رفاهی، بیمه، تدارکات وکارپردازی، خدمات، نقلیه و همچنین برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزش کارکنان غیر مربی  و جذب و بکارگیری سربازان را پیگیری می‌نماید بررسی چارت سازمانی و تهیه جدول زمان بازنشستگی کارکنان و تهیه گزارش‌های آماری وضعیت کارکنان به تصمیم‌گیری مدیران در رسیدن به اهداف سازمانی کمک  می‌نماید.

 

وظایف اداره امور عمومی و پشتیبانی

  • بررسی و مطالعه نیازهای آموزشی کارکنان غیرمربی و برنامه‌ریزی برای اجرای دوره‌ها در طول سال

  • مطالعه کلیه قوانین بخشنامه‌ها و آیین نامه‌های اداری و نظارت بر رعایت کلیه موارد یاد شده

  • تجزیه و تحلیل و مطالعه روش‌های پیشنهادی از سوی کارشناسان حوزه تحت سرپرستی برای بهبود روش‌های موجود

  • مراقبت در اجرای درست مقررات اداری از طریق تهیه و صدور دستورالعمل‌های لازم

  • ارزشیابی سالانه کارکنان تحت سرپرستی و جمع آوری کلیه فرم‌های ارزشیابی کارکنان

  • نظارت بر احکام کارگزینی کارکنان

  • نظارت بر صدور احکام بازنشستگی کارکنان در موقع مقرر

  • نظارت بر امور نقلیه و واحد خدمات

  • برگزاری جلسات کمیته سرمایه انسانی

  • بررسی حضور و غیاب مرخصی و ماموریت کارکنان

  • نظارت بر جذب امریه سربازی و ارسال گزارش‌های ماهانه

  • نظارت بر امور تدارکات و کارپردازی

  • نظارت بر امور رفاهی کارکنان

دی ان ان